Re: Měření spotřeby u low power zařízení

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Červenec 11 16:19:30 CEST 2023

To je další metoda kterou jsem bral v úvahu.

Napadlo mě ještě vylepšení. Vzal by se kondenzátor, který utáhne špičky odběru
a z něj by bylo zařízení napájené.
Kondenzátor by se dobíjel ze zdroje proudu, spínaného PWM.
Požadované napětí by se drželo normální regulační smyčkou, a sčítaly
by se délky period PWM. Tohle není problém v MCU zařídit.
Když se vynásobí akumulovaná délka sepnutí a dodávaný proud, vyjde dodaný náboj během celého
měření.

Je to přetechnizovaná blbost nebo by to mohlo dávat použitelné výsledky?

Pokud by to fungovalo, nebyl by problém si udělat profily odběru podle
napětí, podle teploty atp.

Tomáš