=?iso-8859-2?Q?RE:_Je_tu_n=ECkdo_zb=EChl=FD_v_protokolu_MODBUS, __ochotn?= ý poskytnout konzultaci?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červenec 11 11:43:21 CEST 2023

To dava zmysel.
Ja som mal samozrejme na mysli funckiu 3 (Read holding registers) a adresu od 40000 pre Holding Registers
cize clovek by cakal ze sa budu vycitavat spravne adresy spravnou funkciou ale zda sa, ze vsetko sa da ohnut.
Do toho este taka prasacina ze adresy PLC su +1 no co uz.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Meduna
Sent: Tuesday, July 11, 2023 9:33 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Mikro-skoleni z Modbusu:

Cislo funkce se nekdy dava pred registr, napriklad cteni z (4)00001 je funkce 4 (read input register) a nepredava se do zpravy, tam naopak bude pouze 00001.

P.S. holding registry jsou funkce 3.
P.P.S. pokud se odvolavate na datovy model, pak aktualni specifikace Modbusu pripousti dva modely: separatni bloky a jeden spolecny - kde se prostor sdili vsemi funkcemi (a rovnate si to adlib).