Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Červenec 11 11:23:30 CEST 2023

Ja mam taky Studer.

Ale stale v on grid bez pretovku.

Muzete mi prozradit prosim, jak jej nastavit aby se odpojoval od site,
kdyz ma dost v baterkach ?

Mam jen akladni nastaveni a vice jsem po tom nepatral.

Diky moc.

Libor