Cinska osazovacka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červenec 10 19:29:31 CEST 2023

Ahoj přátelé,

určitě jste chtěli vědět, jak funguje levná (relativně) čínská osazovačka. Tak se klidně ptejte. Zatím dvě krátká ne moc kvalitní videa, kde ještě není úplně vyladěná. Jinak rychlosti posuvu jsou 10% maxima první video, 20% maxima druhé video, a mám hodně pomalu vlastní nabírání a pokládání součástek:

https://youtu.be/3mxmnIyf7rM
https://youtu.be/z5-C9xf5Tfw

PS: Ano, chtěl jsem si postavit vlastní. Ano, mám na ni už dávno nakoupené úplně všechny komponenty. Ale loni jsem vyměkl a řekl si, že ten čas strávený vývojem nemám a neosazoval bych automaticky snad nikdy, jenom bych si hrál. Protože rozdělaných projektů tu mám tak jako tak mraky.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory