Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 10 09:27:12 CEST 2023

Ten článek psal buď novinář nebo přímo ta umělá inteligence a jen
potvrzuje mnou domněnku, že většina Američanů jsou úplní pitomci. I když
pokud přesností měření míní autor to, co se v metrologii nazývá
nejistotou měření, což ovšem lidé s humanitním vzděláním nerozlišují,
pak tomu celkem není co vytknout.
Docela by mě zajímalo, co by to naměřilo na místním kováři, který po své
kvartální opici vypadá jako kdyby měl mixomatózu. Patrně by to ukázalo,
že je už několik let po smrti.

Mrazík