Re: Rozhovor L. Hainz, Pragotron, Elektročas

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 9 00:58:56 CEST 2023

Já to mám placené ale je spíše o věžních hodinách a stejně mi přijde ten
článek trochu divný ale už to jde tak trochu kolem mne.
Měl jsem rád lidi co se kolem toho tak nějak točili.
Kdysi pan Jidřich Jindřich tak ten ode mne koupil jakékoliv DCF hodiny a
že jsem jich navozil.
Když jsem viděl takový zájem tak bych mu je dával i zadarmo.
On se tak opravdu jmenoval, Jindřich Jindřich.
Ale to já jen tak.
Jin.