Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Sobota Červenec 8 19:23:02 CEST 2023

As jsem nepochopil podstatu problemu, pokud to funguje, nestaci
odstranit neouzivane registry? Nebo to nechat byt, pokud to chleba
nezere a muze se to mozna nekdy hodit. Pokud to neco nestiha, zvysit
komunikacni rychlost?