Na znalce Arduina

Úterý Červenec 4 13:18:14 CEST 2023

No to je asi jasne, ze pro debug se optimalizace vypinaji, jinak se v
tom neda vetsinou zorientovat, protoze kod ma posloupnost ne moc
odpovidajici radkum zdrojaku a vetsina lokalnich promennych ani
neexistuje...
V nekterych pripadech nezbyde, nez ladit optimalizovany kod, pak se da
dat breakpoint sikovne treba na zacatek funkce a kouknout na stav,
krokovat to moc nejde.
Jen by me zajimal rozdil u GCC nezi Og a O0.