Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Červenec 3 15:56:56 CEST 2023

Běžně to je tak, že pokud dokážete vodu změřit, naúčtují vám stočné
podle toho vodoměru. Tak to mají naši, mají obecní vodovod a vodu ze
studny. Vodoměry mají dva - ten na přívodu z obecního vodovodu a na
trubce z čerpadla za odbočkou na venkovní kohoutek, tedy měří jen to, co
jde "do baráku".

Dokud budete mít odpovídající spotřebu, bude to tak fungovat, pokud bude
chtít čtyřčlenná domácnost platit stočné za 20 m3, napálí vám to paušálem.

A ten je zjednodušeně 36 m3/osoba/rok.

Standa