Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 2 20:55:06 CEST 2023

A ještě dotaz. Třeba to někdo má zřízené, tak to bude vědět.

Když si za veřejné peníze nainstaluju systém pro využití dešťové vody
pro splachování.
Pak VaK přijde samozřejmě o peníze za vodné. Ale zřejmě nebude chtít
přijít i o peníze za stočné, což je často vyšší částka než vodné.
To se pak instaluje další fakturační vodoměr, tentokrát na dešťovou
vodu? Nebo se to řeší nějakým odhadem?

Vodoměr by byl docela zranitelný, řekl bych.
Mám-li kombinované využití vody pro splachování a zálivku, tak musím mít
možnost čerpat vodu i mimo ten vodoměr.
Ale napojení na domovní řad znamená jen připojit hadici na kterýkoli
ventil, který je součástí rozvodu té splachovací vody po domě a je už za
vodoměrem.

Díky.
PL