ESP32 UART event queue

Sobota Červenec 1 21:57:57 CEST 2023

ESP32 je IMHO takovy mezistupen mezi std MCU a opravdovym OS, zakladem
je FreeRTOS na kterem proste bezi radiova komunikace jako black box a
vlastni firmware se tomu musi podridit.
Vyhodou je, ze HAL je docela dobre udelana a je celkem jedno, jestli se
pouzije klasicka, S3 nebo C3 verze (s2 nebrat, to je hodne nepovedeny
mezistupen)
Kdybych mel jistotu, ze RX a TX muze bezet bezkolizne v kontextu ruznych
vlaken, tak je asi po problemu, ale s tim jsem narazil i ve Windows.