ESP32 UART event queue

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 1 17:54:27 CEST 2023

V Unixu se tak musí řešit, protože používáme obsluhu zařízení na úrovni
systému.
Tedy nemáme přístup k HW, ale jen k volání nějakých systémových služeb.

Programování ESP se dělá podobně?
Ptám se asi blbě, ale nikdy jsem na žádném ESP nic neprogramoval.

My, co programujeme skutečná MCU, tak si prostě v obsluze přerušení od UARTu
obsloužíme Tx i Rx frontu, obsluhu chyb a kdoví co ještě.
U ESP to takto nejde? Tam není obsluha IRQ pod kontrolou programátora?

Díky.
PL