Re: OT? Vhodný okamžik na HomeAssitant a MQTT?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 31 16:12:56 CET 2023

Za me rozhodne HA a MQTT ano. Provozuju to skor dva roky a od te doby v
podstate resim je update, kterych je mimochodem pozehnane takze je ten
projekt velmi zivy a podporovane platformy se neustale rozsiruji.
Pokud potrebuji neco resit tak to vetsinou resim pres ESPhome, kde to
cele je jen otazka napsat konfigurak a uploadnout to do ESP.

Navic jako bonus je k tomu klient na mobil...takze pres VPN se napojim
odkudkoliv domu a udelam co je treba.

Pro inspiraci
http://www.cncnet.info/galery/hwnews/ha.jpg

RV