Lazarus a "rozbity projekt"

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 27 13:50:44 CET 2023

Zdravim,

hraju si s Lazarem a chtel jsem si doinstalovat nejakou komponentu. Protoze
se mi uz v minulosti podarilo si nejak nabourat projekt (a jako vecny
zacatecnik / lepic kodu jsem to nedal dohromady), tak jsem aktualni projekt
peclive zavrel, nainstaloval novy balicek, nechal udelat rebuild Lazara,
spustil - a koukal, co mi provedlo s projektem:

Pri startu / otevreni projektu v Messages hlaska "No scanners found for
.....lfm" , if this an include file, please open the main source first.

Pres obrazovku hlaseni s errorem - "Unable to find component class Tf... Is
not registered via Register class... It is neede by unit..." a cesta k memu
.lfm.

Pod tim dve tlacitka "cancel loading this component" a "Ignore, use TForm as
ancestor". At pouziju, co chci, nevede to ke standardnimu chovani - u Ignore
se da projekt prelozit a spustit, ale uz ne upravit poklikanim na prvek ve
formu, coz je malicko naprd.

Tusite nekdo, jak to opravit, pripadne i co jsem tam vlastne rozbil? Lazara
jsem prakticky nepouzival, na domaci hrani jsem mel Delphi (a ani tam jsem
nedelel nic velkeho), ale protoze licence a prace, tak jsme zvolili Lazara -
no a ja bych to ted desne nerad klikal a psal cele znovu.

Diky.

Pavel Kutina