C while for..for....for

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 27 00:02:26 CET 2023

Tohle bych asi použil jen v případě, že bych si myslel, že to prohledávání jednou udělám sofistikovanější. Ale to už je věc stylu, může se tak i tak :-)

 > Konkretne toto by som urcite riesil funkciou, ktoru by som patricne

To jasně. Já to jenom řadím do stejné kategorie "skok na společné závěrečné příkazy". Samozřejmě i tohle by šlo udělat funkcí, ze které se dá exit (a byla by tam stejná nutnost předávání datových struktur).

Aleš Procháska