OT: dotaz na instalatery. pripojeni Al-PEX 16mm za vnejsi prumer, udrzeni max. prutoku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 19 19:18:21 CET 2023

Chvíli poté, co jsem dodělal barák, tak jsem měl potopu.
Praskl opletený přívod k umyvadlu. Ne v té gumové opletené části, ale v
kovovém konci.
Vše nové, staré cca rok.

Když dorazil na kontrolu pojišťovák, tak aniž věděl co se mi stalo se
zeptal: "opletený přívod k umyvadlu, že?"

Vyřešil jsem to na 2 kroky.
Napřed jsem si na vstup do domu namontoval tlakový regulátor a měřáky
pro vstupní a výstupní tlak.

Když jsem pak viděl, jak zadribluje tlakoměr na výstupu při zavření
pákové baterie, tak jsem přidal ještě malou expanzní nádrž.
Od té doby už jen samá pozitiva a sociální jistoty. Všechno je namáháno
mnohem nižším tlakem, problémy v řadu se mě netýkají, rázy od pákovek
taky ne.

PL