Re: [Pátek] 2 vstupový AND na síťové napětí ;)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 14 09:40:07 CET 2023

Asi úplně přesně neumím sledovat složitost problému.
Bavíme se o vypínači na stěnu, co normální lidi používají na světla?
Takže slovo páčka v podstatě znamená plocha?

Já si umím představit zapojení se spínači 2P1T, takové se v provedení
domácích světel najdou málo často, ale třeba se najdou "křížáky", které
jsou ve skutečnosti 2P2T. Prostě pro jednu žárovku dám jeden spínač, pro
druhou dám druhej a pro tři uprostřed dám oba spínače do série. Dokonce
ten první spínač může bejt 1P1T prostě spínač a mohu si rozdvojení
udělat až za ním.