Jamicon z GM?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 13 17:23:14 CET 2023

tak tohle je snad jasny :-)
v modreho chobotnatce se kupuje, distancni sloupek(ted nejak zdrazili),
placatej barevnej kablik v metrazi a pak pinzeta. nic jineho :-)
mam v hlave nekde trvale "vypalene" heslo, GME + Jamicon NEBRAT !!  :-)
veci, ktere opravdu potrebujete kvalitni, tak jen v origo kvalitni
znacku u overeneho dodavatele a stejne vam tam zustane 10% na
prekvapeni, ze i jim nekdo podstrcil varku smejdu/fake. do toho vzorce
GME nepasuje nicim :-)
priste se zeptejte predem .
t.

AJT SERVIS s.r.o.