Re: DesignSpark Mechanical zrcadlení hotového objektu

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Pátek Leden 13 13:59:21 CET 2023

Zdravím, myslím si, že nejde je to jedno z omezení. VL
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Půhoný <konference na puhy.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 1. 2023 13:52:48
Předmět: DesignSpark Mechanical zrcadlení hotového objektu
"
Zdravím konferenci,

jde prosím v DesignSpark Mechanical zrcadlit objekt podle osy nebo roviny?
Nemůžu na to přijít. Jde mi to všelijak otáčet přes move atd, ale flip /
mirror tam nikde nevidím. Mějme držák: https://www.puhy.cz/temp/drzak.png
(https://www.puhy.cz/temp/drzak.png) a potřebuji ho zrcadlit podle plochy na
které stojí. Našel jsem tisíc tutoriálů, kde dělají mirror pomocí move a
otáčení, což v případě tohoto nesymetrického tělesa nedělá co chci a nebo
set as mirror line a symetrické kreslení, to ale evidentně funguje jen při
kreslení od začátku. Já mám ale nakreslený objekt a chci ho jen zrcadlit. To
fakt nejde nebo jsem slepý?

Chci z toho dostat toto:

https://www.puhy.cz/temp/drzak_mirrored.png
(https://www.puhy.cz/temp/drzak_mirrored.png) (překlopeno v malování :-)