lasery po roce

Ota Herm ota na herm.cz
Čtvrtek Leden 12 14:53:02 CET 2023

Moc děkuju všem za velmi cenné komentáře. Jste nesmírně šikovní! Změnilo to
můj úhel pohledu, opustím požadavek řezat tlusté MDF. Bude stačit to na něj
přesně nakreslit a pak podle toho opracovat příslušným nářadím. Nebudu toho
zase dělat takové množství.

Takže zatím vezmu nějakou stavebnici slabšího polovodičového laseru s
ofukem a pak se uvidí.

Ještě jednou děkuji, moc jste mi pomohli si to ujasnit.

Ota