Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 11 10:55:18 CET 2023

Hloupý dotaz od někoho, kdo používá jen kalkulačku ve Windows, nebo na
mobilu:

Ta TI-58/59 má nějaké speciální funkce, že za ní není nějaká moderní
náhrada, nejlépe apka na telefon?

40 let fungující kalkulačka, to už by se vyplatilo ji (pečlivě zabalit,
uklidit a za dalších 10+ let) draho prodat:-) Určitě do ní nezasahovat,
to budoucí historickou hodnotu nevratně degraduje.

PH