Re: OT Thunderbird - jak vypnout synchronizaci 1 účtu?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 10 17:19:17 CET 2023

rad bych se pripojil s dotazem do vlakana TB, abych nezakladal dalsi.
mam verzi 78.4.1./32b.(vypnute aktualizace)
1. pravidelene se mi ted deje, ze slozka "nevyzadana" se tvari jako
prazdna, ale pri kliknuti na ni se obnovi a az pak ukaze nove zpravy.
vetsinou jsou tam nejaci "odpadlici" z konfery :-).
2. pak bych mel mozna hloupy dotaz. pokud mi prichazeji nove zpravy do
sledovane slozky, vidim pouze jednu zpravu(jeji predmet)a nove prichozi
se neposouvaji tak, abych na ne videl. musim pokazde jit do slozky a
posunout zpravy. v prohlizecim okne mam nove zpravy dole, posouvaji
se(chtel bych) nahoru.
me by casto stacilo, abych videl jen ty predmety prichozich zprav,
jestli ma cenu se ve zpravach hrabat.
dik za info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.