Re: OT Thunderbird - jak vypnout synchronizaci 1 účtu?

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Leden 10 17:08:06 CET 2023

Jako, že sám od sebe tu synchronizaci jednou za čas udělá? Nestisknete
tlačítko Přijmout zprávy?
Ten TB asi má nějaký problém se synchronizací. Já mám automatický start
TB po náběhu Windows, jenže nějak mi blbne síťovka, protože po náběhu je
třeba 10-20 sekund ve stavu "síť nedostupná". TB naběhne, začne
synchronizovat, to nejde, protože Windowsy nemají síť. Pak síť najede,
ale TB se z toho už neprobere, točí kolečkem do nekonečna. Musím jej
zavřít a znovu spustit.

Martin Hanek