pcb odpajeci odsavacka DENON SC7000Z / opakovany spotrebak, co napoprve urcite nakoupit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 8 12:20:22 CET 2023

na obrazku je komplet trubicka s filtrama, plstenejma spuntama. podle
naznaku popisu u TME je to neceho 5ks. myslim spravne, ze dostanu 5
malejch + 5 velkejch plstenenejch spuntu za 220kc ?
tomik.

Dne 08.01.2023 v 10:56 Glajc Pavel napsal(a):

> Mně na ní nejvíc vadí zasírání té plastové trubičky a plstěnýho filtru. Hlavně kouřem z kalafuny. Takže za mě - plstěné kroužky. Taky zvažuju zvětšení těch obvodových dírek v plastové trubičce abych docílil většího průvanu.
> pg

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín