RE: [OT] levoruká myš

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 6 12:57:46 CET 2023

Mám 30+ letou zkušenost ze školy. Za tu historii jsem potkal asi tak dva leváky kteří si to přepli. Všichni ostatní jedou na standardní pravoruký režim.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Friday, January 6, 2023 12:47 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] levoruká myš

Ahoj vesolek.

Není mezi přítomnými nějaký levák?

Jaké procento leváků si zapíná levoruké ovládání na počítači? Tedy konkrétně prohození tlačítek na myši?
Moje teta je levák a strejda pravák. K počítači se nepřihlašují, to pro ně nedává smysl, takže individuální profil nic. Proto mne napadlo, koupit myš a drobným reworkem na plošňáku prohodit tlačítka. Potom bude pravidlo, že teta má červenou a strejda modrou myš.

Je to tak správně?

Jindra