Re: Nacvakávací proudová sonda

balu balu na k-net.fr
Pondělí Leden 2 12:32:41 CET 2023

ano, namahu a dokladne. To bude ten problem :-)

Spatne som si teraz pozrel datasheety senzorov, ktore som vtedy kupil,
poznamka, strucna, bola len u jedneho z troch. Ked uz som vedel co
hladat, tak som to tam okamzite videl. Klasika.

U mna to tiez vyustilo viacmenej do softwaroveho riesenia. Namiesto
lepenia externych senzorov som pouzil co tam uz bolo (bocnik), akurat
vystup zdigitalizoval. Nakoniec to bolo lepsie riesenie ako povodne
planovana sonda prilepena na zbernici. Este som aj zistil, ze nie je
uplne dobre vymyslene, ked do metrologickeho zariadenia vlozia rovno pod
najkritickejsi senzor 1kW vyhrievac. Plastove oblozenie zariadenia,
hlavne v okoli bocnika, miestnami vykazovalo znaky tecenia a
permanentnej rekonfiguracie tvaru :-)

b.