Re: ot: 100% tip n senior telefon ?

HUDA hudaklan na volny.cz
Středa Únor 22 15:55:31 CET 2023

Přiznám se, že nemám rád přijmutí hovoru otevřením véčka.
Používám klasiku, otevřu véčko a stisknu tlačítko.
Kdysi jsem měl i tlačítkový telefon, ale občas se mi v kapse něco zmáčklo a tak jsem přešel na véčka.
Líbí se mi přední obrazovka, na který se mi zobrazuje čas a tak dnes už nenosím ani hodinky.
HUDA