Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 22 01:10:22 CET 2023

Že je potřeba nezávisle zálohovat je jasné.

Ale pak je tu čistě praktická stránka. Když si na další počítač
nainstaluju dejme tomu Thunderbird, nastavím si tam maily a za půl
hodiny v něm jsou všechny zprávy stejně jako na ostatních počítačích.
Když si nainstaluju program Datovka, musel bych si ty starší zprávy do
níěj ručně nakopírovat. Ani nevím, zda to jde.

A zatížení serveru?
Nepochybuji o tom, že zvládnout "mnohačetný paralelní přístup k velkému
počtu záznamů" není jednoduché. Asi proto se taky mail od Seznamu jednou
za několik let zblázní a nějakou dobu zmateně stahuje zprávy z IMAPu.
Nepochybuji o tom, že Seznam má mnohem více uživatelů a že mnoho z nich
tam má mnoho zpráv. Naopak pochybuji, že státní datovka bude zlobit méně
často:-)

PH