Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 21 22:55:33 CET 2023

Kdyby fikci doručení udělali o pár let dříve, musel bych na vojnu:-)
Naštěstí přišla až krátce po tom, co jsem ve schránce objevil dopis
informující mě o prominutí VS!-)

Ale chápu, že to bez ní musel bejt někdy pěknej vopruz, nahánět třeba
dlužníky.

Ovšem fikce v provedení DS, to je skutečně zlo. Takže když odjedu na 3
měsíce na dovolenou, může se něco stát na základě fiktivná zprávy, o
jejíž existenci se ani nedovím.

PH