Re: {MECH} Odstraňování šroubů

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Únor 20 19:56:06 CET 2023

To navareni matky na sroub funguje velmi dobre - pri tom vareni se srou zaroven prohreje a prodela roztah-smrsteni.
Dost casto to pomuze.

TIP mimo: kamarad mi ukazal jak jednoduse vyndat vnejsi cast zalisovaneho loziska (treba v tehlici):
jen na nej navarit poradnou housenku elektrodou, nebo COckem. Za chvili vypadne sam :-)

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Tomáš Mádr
  Komu: HW-news
  Odesláno: 18. února 2023 22:41
  Předmět: Re: {MECH} Odstraňování šroubů

  To je jedna možnost, druhá je navrtat díru a naklepnout do ní torx, třetí vrtat vrtákem pro levé otáčky, tam se občas povede zbytek šroubu vyšroubovat přímo při vrtání, další vyklepat důlčíkem a nebo navařit na zbytek šroubu matku a vytočit ještě za tepla. Pokud je dobrej přístup a pevné ruce, tak se dá šroub jenom odvrtat v celé délce i bez poškození závitu, nebo převrtat na větší závit nebo opravnou vložku Helicoil.
  Volba metody je o zkušenostech a možnostech.
  Tomáš OK2MTM