fyzici... povzdych na skoro piatok

balu balu na k-net.fr
Neděle Únor 19 12:28:05 CET 2023

nie som si isty, ci nie je radost predcasna :-)

zo spominaneho 1.5 miliona predstavuje 1.499k Maser (~270k), Ceziova
fontana (~1M), zvysna podporna infrastruktura (~220k)

na HH3 ostava poslednych 1000€, rozdelenych priblizne nasledovne

- 350€ dve flase francuzskeho konaku ako odmena pre zdroj

- 250€ servis

- 350€ doprava do CERNu

- 50€ nakup jednometrovych vozriek vsetkych nerezovych a gulickovych
retazi, ktore mali v e-shope pre kreativne mamicky na materskej