fyzici... povzdych na skoro piatok

balu balu na k-net.fr
Pátek Únor 17 17:50:24 CET 2023

ano, ja rozumiem. Iny pripad je spominana stolarska diela a iny pripad
je zariadenie, ktore je kilometre velke a musia v nom spolupracovat
desat-tisice roznych systemov. V druhom pripade sa musia veci robit
spravne a poriadne hned na zaciatku, a vsetci to musia respektovat, inak
sa to nikdy nepodari ani zapnut.

Rafineria, oceliaren, hlinikaren, chemicke zavody, jadrova elektraren...
tam sa nemoze skusat ako velmi sa este da na postupy a kvalitu
prevedenia hodit bobok kym to zacne blbnut, alebo sa cele rozsype. To
som myslel.