Re: vodice na bastleni

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Únor 15 12:32:16 CET 2023

diky za odpovedi..

ali kabliky zname, obcas pouzivame (ty se samici na pripojeni ruznych modulu..), ale na zakladni zapojovani je to na prd, velmi spatne se kontroluje zapojeni

na zvonkovy drat jsem koukal, asi to bude nejjednodussi varianta, jen jsem doufal v ten trochu vetsi prumer... varianta 0.8 je uz zase moc..

dostavat to z kabelu je docela opruz, takze bychom radeji ty samostatne draty..

dik
v.

> Od: "Pavel Poucha" <pavel.poucha na papouch.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 15.02.2023 11:35
> Předmět: Re: vodice na bastleni

Zdravím,propojovacích vodičů pro nepájivé pole je na Aliexpressu plno. A jou i v ČR, https://www.hadex.cz/n461-vodice-s-piny-do-nepajiveho-pole-baleni-65ks/ <https://www.hadex.cz/n461-vodice-s-piny-do-nepajiveho-pole-baleni-65ks/> .
S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchodPapouch production s.r.o. - výrobaWorkmonitor s.r.o. - monitorování výrobyMáte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/ <http://www.papouch.com/>
st 15. 2. 2023 v 11:27 odesílatel Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com <honza.kuba na gmail.com>> napsal:Dobrý den. Asi bych tu měl nějaké odřezky linkových kabelů. Obdoba SYKFY. Zkusím změřit průměr těch žil, ale samozřejmě pak je třeba si to rozřezat a vytěžit z toho ty žíly....

středa 15. února 2023 Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz <petrucha na volny.cz>> napsal(a):
zdravim,
  chystame vyuku v predmetu kde se mimo jine bastli na nepajivem poli..
  pro "bezne" propoje pouzivame draty o prumeru Cu jádra asi 0.45mm vykuchane ze stareho mnohaziloveho telekomunikacniho kabelu, ktereho jeste par metru mame
  ale pro rozvody napajeni, zemi atd se osvedcily tlustsi vodice, cca 0.55+mm treba ty co jsou v sade s novymi nepajivymi poli.. (prumer skoro 0.6mm).
  nedari se mi nic moc za rozumnou cenu najit..
  poptal jsem i vyrobce palniku meta, kde mi po chvili premlouvani nabidlli neco jako 1.7Kc s DPH za 1m dratu 0.5mm prumer.. (dlouho jsem je pouzival jeste ze starych EPIO palniku..)
  fajn jsou i vodice z ethernet kabelu CAT6A.. prumer Cu jadra 0.55mm, ale likvidovat ty kabely je drahe a pracne..
  nemate nekdo prosim napad na pouzitelny zdroj?  nejaky vyrobce tech ETH kabelu v cesku?
  dik
  v.