Re: PCB z Číny a celní řízení

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Únor 13 19:52:25 CET 2023

Pro JLC jsem zatím myslím nic nevyplňoval, ale není to nic strašného.
Jediné kdy po mě pošta chtěla něco vyplnit byly balíky z aliexpressu,
ale s čísly LPxx atp. ty standardní LFxxF to zařídíl vždy ali.

Ale pošta Vám pošle kdyžtak SMS pokud tam bude uvedeno tel. číslo a vše
se dá naklikat doma, nahraje se tam faktura kterou stáhnete na JLC,
vypíšete cenu zboží a poštovné a za několik dní balík dorazí bez
poplatku. (většina věcí už tam byla předvyplňena od pošty)

Libor