Re:OT: vrtačka na tišťáky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 16:54:06 CET 2023

On 09. 02. 23 16:17, Jan Peterka wrote:
> Jinak retezy brousime pilnikem. Chce to jen "chytit do ruky", ale jinak na
> tom nic moc neni. Omezovaci patky sem tam liznem flexou se segmentovym
> smirkovym kotoucem.  Bruska strasne "zere" retezy, kdyz rezes porad, leze to
> do penez
To je rozumný důvod. To mi lesáci neřekli, ač jsem se několikrát ptal.

> Rozdil mezi rezezy stihl nebo husqvarna neni prakticky zadny,
> pokud nepouzijes nejake hobby verze, padelky apod.
Já jsem to pochopil od Patery tak, že je rozdíl mezi originálním řetězem
v krabičce a vyrobeným z metráže. Tvrdil, že Moravec to stříhá z metráže
a cpe to pak do krabiček. Ale jak říkám, jsou to konkurenti a tak tomu
moc nevěřím. Nicméně ten Stihl v krabičce fakt drží déle. Staří
poldováci uměli určit materiál z jiskry při broušení, já to bohužel
neumím, ale ten materiál je o poznání tvrdší, proto řeším ten kotouč.
Pilník fakt ne, neživí mě to, náklady na řetěz jsou to nejmenší.

Mrazík