Zkusenost s UT181A

jurp jurp na volny.cz
Neděle Únor 5 12:06:35 CET 2023

Vsechny ty, pro ktere jsem si fluka protlacil pred mnoha lety do prace.
Presnost, spolehlivost, nestandardni funkce a v zaloze servis. Jaksi
skryte v koutku si prestavuji, ze by mohl jit se mnou do truhly.
Asi jsem to nenapsal, jde o privatni sektor, ale clovek nikdy nevi.
Ja vim, kvalita se ceni, jen je to porad jaksi 3*nasobek ceny.

Ad kalibrace. Na UT kalibrace jde objednat. Respektive, kalibraci-overeni
merenych hodnot Vam udelaji za penize na jakkykoli mnerak, ale uz ne pripadne
doladeni merenych hodnot do tridy presnosti.
To je pruser i u ostatnich vyrobcu (napr. Hioki, Brymen, i UNI, ...)
Ale jak je to s opakovackou, t.j. jaka je dlouhodoba stabilita, to se ptam.

Jinak v brasne mam od UNI zkousecku a kupodivu spokojenost, v praci sef poridil
1ch oscilo/multimetr a na to nouzove zmereni nekde v bordelu na cestach to zatim
postacilo. Je sice nic moc, ale zase nemusim tahat sveho privatniho baterioveho
TEKa.

Nekdy se u cinanu zadari. Na stole mam uz asi 20-leteho Proteka HC-506 a
pri orientacni kontrole v kalibracce par let zpatky sedel jak pribity.

JURP