Zahada USART

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 4 03:58:12 CET 2023

Takhle to vypadá, že začáteky jsou stejné:
start 11 000 9nebo možná 00) 110 1stop (nebo jenom stop)
pak je v prvním případě dlouhá pauza a v druhém krátká, nebo vůbec
start 00001100 stop
a sase rozdílné pauzy
Pak je to snad zase stejné ...ksyby byly oba průběhy dobře nafoceny ...
pokračoval bych dál

PH