Re: teploměr pro spořílky

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 22:10:09 CET 2023

Vdaka, skusil som to s tou jednoduchsou metodou (aby to bolo stylove,
ked ma toto vlakno nadpis ...pro spořílky).
Zda sa, ze zafungovalo. Ono aj tak bude oprava docasna, lebo toto
konkretne cidlo mam hodene z okna na cca juznej strane :) Takze ked sa
hadam niekedy ukaze Slnko, zase mi cidlo vysusi.

miro