Re: PCI to ISA bridge Re: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co možná nejnovější

Středa Únor 1 19:15:00 CET 2023

Ta nejistota, jestli to bude fungovat, je tu pořád. Pamatujete na SB-Link?
Aby PCI zvuková karta fungovala i v DOSu, byl tu tenhle rovnák na ohejbák.
(Kablíkem na 5-pin konektor se připojovaly signály, které v PCI chyběly.)

A když zmizel LPT port, některá zařízení nebylo na co připojit; existoval
převodník USB na LPT, ale byl určený jen pro tiskárnu. (To jen pro
srovnání, LPT je stejně archaické rozhraní jako ISA.)

P.K.