STM32F103 UART DMA

Martin Locker locker na vosrk.cz
Úterý Prosinec 26 12:08:02 CET 2023

>Odial viete, ze to zatuhne *v* obsluhe prerusenia?
Po přijetí nastaveného počtu znaků se rozsvítí led, první příkaz v obsluze přerušení.
Z toho vyvozuji, že se do obsluhy přerušení skočí.

>Co presne znamena *zatuhne*?
Periodický výpis běžící v hlavní smyčce po rozsvícení led už nepokračuje.
Když neposílám data (která by se přijala), tak periodický výpis běží.

>Dalo by sa zbavit veci z toho arduina?
Asi budu muset. To jsem použil abych nemusel ručně řešit ten seriák pro debug.
Martin

On 26 December 2023 10:34:47 CET, Martin Locker <locker na vosrk.cz> wrote:

Zdravím a přeji krásné pohodové svátky.

Zbylo mi i trochu času, a tak jsem si zase začal hrát s STM32, ale trochu jsem se zasekl.
Řeším příjem dat na Uartu, chtěl jsem to vyzkoušet přes DMA. Vypadá to, že to funguje, ale
pokud nechám generovat přerušení na konci přenosu, tak to v obsluze přerušení zatuhne
(mám tam pro test rozsvícení led, jednou se do obsluhy IRQ skočí).
Když to nechám bez přerušení a testuji pouze příznak dokončení DMA přenosu, tak to běží.

Pokud by se někdo také "nudil", tak zdroják je:
https://robotika.vosrk.cz/_soubory/main.cpp

Díky za případné nakopnutí (správným směrem).

Martin Locker