STM32F103 UART DMA

Martin Locker locker na vosrk.cz
Úterý Prosinec 26 10:34:47 CET 2023

Zdravím a přeji krásné pohodové svátky.

Zbylo mi i trochu času, a tak jsem si zase začal hrát s STM32, ale trochu jsem se zasekl.
Řeším příjem dat na Uartu, chtěl jsem to vyzkoušet přes DMA. Vypadá to, že to funguje, ale
pokud nechám generovat přerušení na konci přenosu, tak to v obsluze přerušení zatuhne
(mám tam pro test rozsvícení led, jednou se do obsluhy IRQ skočí).
Když to nechám bez přerušení a testuji pouze příznak dokončení DMA přenosu, tak to běží.

Pokud by se někdo také "nudil", tak zdroják je:
https://robotika.vosrk.cz/_soubory/main.cpp

Díky za případné nakopnutí (správným směrem).

Martin Locker