Re: Expozimetr pro zvětšovák

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Prosinec 23 12:52:08 CET 2023

to ne, na takovou vstupní impedanci je potřeba něco lepšího. A na
rovinu, tudy diskrétní cesta nevede, resp. bude drahá. Dělají se hotové
integráče s měřením a digi výstupem v Lx, tak spíš použít toto, pokud to
vyhoví citlivostí.

Fotoodpor a jeho nelineární charakteristika je mnohem lepší a dá se
proto snadněji digitalizovat.

Po IIR filtraci jste s ním schopni rozlišit opravdu minimální změny i v
temném šeru.