Re: Dvojitý zdroj Nice Power SPS3010-2KD - negativní zkušenosti

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 22 16:57:08 CET 2023

Ten první jsem byl já.
Mě teda zatím funguje a je od tý doby stále zapnutej, kromě přenesení do
kuchyně a zpět, když jsem ho používal při řezání plastu drátem.
Ale i tak je velde něj analogovej, používám oba.

PH