mereni napeti FVE panelu z MPPT a blesky kdyz je tma

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 22 12:21:48 CET 2023

Já jsem to nikdy neviděl, a včera právě kolega říkal, že to ještě
nezažil že se blýskalo jak blázen.
Tak jsem koukal do grafu a tohle tam je. Projel jsem 30 dnů a nikdy se
to nestalo....

Zdeněk Aster