Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 22 11:15:24 CET 2023

[OT]

Pane Anděli, Vy si koledujete. To už je skoro na převýchovu.
Přece víte, že když se uvede něco negativního na adresu Číny nebo Ruska,
tak se tomu nesmí oponovat, ale naopak se musí přikyvovat.
Na čerty už dneska lidi moc nevěří. Ale naštěstí máme Číňany a Rusy.
;-)

PL