OT - Online listovice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 21 07:40:40 CET 2023

Díky za zorganizování téhle akce.
Podle mě to bylo podařené.
Rád jsem na vlastní oči poznal některé z kolegů, které jsem zatím znal
jen přes písmenka.
Je fajn, že díky nízkým transakčním nákladům se mohli snadno zúčastnit
lidi i ze vzdálených končin.
Kromě jednoho kolegy, kterému bylo trochu hůř rozumět (asi vazba
repráky/mikrofon) byla i fyzická komunikace kvalitní.

Takže spokojenost.
Díky Petrovi Zahradníkovi, který to aktivně dal dohromady.

Petr Labaj