Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 20 11:46:44 CET 2023

Podle mě je rychlost regulace omezená minimálně síťovou frekvencí a pak
frekvencí PWM.
Navíc - jak uživatel ví, jaký je přetok? Vždyť ty informace zřejmě
získává taky z toho samého měření.
Nebo jak jinak změří přetok 4W?
Tohle fakturační elektroměr dokáže reportovat až jen jako sumu za delší
období, neumí měřit okamžitý výkon.

PL