Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 19 18:28:04 CET 2023

Mě je těch 6 divné, to by bylo poprvé co se něco zmírnilo:-)
Jsem si jist, že dřív byl požadavek okolo elektroměru min. 4x10.
Nebo že by PRE požadovalo víc než norma?

PH