Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 19 13:05:00 CET 2023

Al to jste tam ten elměr. už tak měl historicky, ne?
Já jej taky ještě před měsícem měl v domě v 1. patře na elektroměrové
desce. Ale sám jsem jej dal ven na fasádu.

Martin Hanek