Re: OT - Balík z Německa

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 19 08:31:00 CET 2023

Gratuluji. Vitejte v klubu priznivcu posty 120.
Prave jste postoupil do vyssiho levelu nez ja.
Ja mel asi stesti narozdil od Vas, nic po mne nechteli, zadnou celni deklaraci.

Taky jsem objednaval zbozi v Nemecku. Odeslano pres DHL a najednou se podle
track listu zaseklo v doprave. Po 8 dnech reklamovano u DHL a ejhle, oni to
predali ceske poste a skoncil v cerne dire 120. Nahoda, shoda okolnosti?
Po reklamaci se najednou rozjel a kupodivu mi ho protiva dovezl v sobotu
dopoledne. Dokonce i zavolal, jestli jsem v praci.

Jinak, asi to bude novy zpusob jak si privydelat.
Zrejme se nekde ztratil obeznicek s informaci, ze DE je jako my v EU a posta
a baliky nepodlehaji celnimu rizeni.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.